6 Mayıs 2012 Pazar

38. Hafta Şoku!!

Hamileliğim süresince baştan sona kayda değer bir sıkıntı yaşamadım. Elimden geldiğince hamileliğin keyfini çıkarmaya çalıştım aldığım fazlaca kilolar dışında benim için her şey çok güzeldi.
Ta ki 38. Haftaya kadar; doktor kontrolüme gittiğimde doktorumun sağlık problemi sebebi ile izne çıkması gerektiğini öğrendim. Kendisinin acil olarak ameliyat olması gerekiyordu. Ve hastalarını da gene aynı hastanede başka bir doktora devredecekti. Evet, buraya kadar her şey normal aslında benim için büyük şanssızlık olmuştu, doktorum değişecekti fakat yinede olumsuz düşüncelere kapılmadım ve gene aynı hafta içerisinde yönlendirdiği diğer doktora gidip muayene oldum. Aman Allah’ım oda ne suyum azalmış bebeğimin oksijeni azalıyor ve en geç pazartesi günü sezaryen olmam gerekiyor. Hamileliğimin başından beri sezaryen olmak istemediğimi normal (doğal) doğum yapmak istediğimi her fırsatta dillendiren ben sezaryen lafını duyduğum anda beynimde şimşekler çaktı gözlerim yuvalarından fırladı.

Ben sezaryen olmak istemediğimi söyleyince, Doktor!! bana normal doğum yapmaya fiziksel olarak uygun olmadığımı ayrıca azalmış olan su ile de bebeğimin hayatını tehlikeye attığımı adeta beni azarlar bir ses tonuyla açıkladı.-Varan 1


 Pazartesi gününe kadar bekleyelim sancın gelirse seni doğuma alalım gelmezse sezaryen yaparız bu sürede yürüme ve evde yatarak dinlen!!  komutları geldi.- Varan 2
Fazla uzatmadım peki dedim ve çıktım. Çıktığım gibi de normal doğum yanlısı olduğunu duyduğum başka bir doktordan ertesi güne randevu aldım. Muayene sonucu: her şey olması gerektiği gibi. Su seviyesi gayet iyi bebeğim iyi hiçbir problem yoktu. Ve ben 38. hafta sonu 39. hafta başında yola artık yeni doktorumla devam ettim. <doktordan ziyade abla kıvamında dünya tatlısı enerji dolu hastanın dilinden ve ruhundan anlayan bir insan> 39. haftanın son günü normal (doğal) doğum ile minik meleğimi sağlıklı bir şekilde dünyaya getirdim.


Peki, ben normal doğum yapabilecekken ortada bahsedilen hiçbir problem yokken sen neden beni kesip biçmek istedin doktor! Bunun cevabı yok ne yazık ki, doktorumuzu iyi seçmeli hatta mümkünse tavsiye üzerine seçim yapmalıyız.


Nasıl ki insan var insancık var… aynı şekilde doktor var doktorcuk var….


sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder